Gott vare!

Hel nice kväll igår hos micke! Trodde först att de skulle bli hur segt som helst, eftersom att saker och ting inte gick till väga, men ack så fel jag hade! :) Var ju svin kuk, kom dit vid 8 snåret o på plats befann sig Tim, Anna, Emelie, Jag, Micke, Fidde & Max! Tids nog vid cirkus 11 drog fidde o max.. efter en stund drog emelie till centrum, Anna däckade i soffan o likaså Tim! Jag o micke drog in till stan o käkade med hans 'blåtira'. haha! fulaste blåtiran jag har sett ;o
Sedan blev de nattidags vid 2 tiden.. Sov sov sov.. Jag ialf, micke o tim hade käkat som energi tabletter eller något liknande så ni kan la räkna ut hur de gick för dem..? Vaknade, Vid 1 drog jag hem till mig ska dra upp till willys o handla lite åt min bääästa mamma ( <3 ) o sedan slänga mig i duschen.. Sen a6 kanske med miiiiikke, o sen träffa Anna:) undra vad som händer ikv?:P



ICH BIN SEHR GLUCKLICH! hehehe...


Puss /v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0