I will loose my mind, give me a sign so baby hit me one more time .

sitter här, degar som vanligt : ) Kvällen blidde inte ritkigt som planerad igår, slutade med att jag drog med taxi ner till micke, blev mkt prat osv.. LIKE U , de vet du va? om inte annat så vet du nu ;p haha .Hade en ritkigt fin dag idag, råkade försvova mig på morgonen, så vart väl klar vid halv 12 cirkus, drog bort till föreläsningen, som jag sedan i slut ändan inte gick på, kändes som om att alla bara försvann, hittade inte ens Dan o såg ut som kriget själv, svin mkt folk också! Drog till min faster  istället där även min andra faster satt så vi käkade köttfärs paj:)


Nu sitter jag o väntar på anna som ska komma hitåt, också som vanligt :)
ska fortsätta lyssna igenom mina gamla skivor nu, Britney Spears är ju livet ; )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0