jäkla sanda...

hej bloggiiz! hah, vad händer? Kom nyss in, vart o rännt en del nu! Var i skolan, försov mig första lektionen (!!!) balle!
Sen hade vi en idrottslektion vilket var den enda lektionen sen idag! Jag o Em drog till JB för att prata med rektorn då vi undrade om vi får byta dit ist för sanda.. vilket gick oväntat bra. Både jag o em blev chockade (trodde jag skulle tappa hakan) Sanda har ju alltid sagt att du måste ha godkänt i alla kärnämnen och att man inte kan/får byta !!

Och enligt rektiorn på jb var de INGA problems, man ska få byta hur man vill utan hinder :) vilken lättnad ! o de bästa är att vi förmdoligen inte behöver börja om ettan, de hade jag aldriig orkat!! eftersom vi redan läst de flesta kurserna som de läser nu.. kalas ju! så nu blir de JB förhoppningsvis.. eftr det drog jag o anna gröhn ner till stan, sen åkte hon till tandis o jag åkte hem för att käka & plugga som jag snart ska börja med.. Imon är det fredag, sista dagen! svin gott ju.. sen är det lov för sjutton! ska dock jobba på lördag,så inte heeelt fri från lov!

Ne, dags att dra.  pusss!




<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linja ska du gåpåjb?

2008-10-23 @ 22:57:12
Postat av: S. Svar:

OM de nu blir så, blir de entrepenör eftersom att de är mest likt handelsprogrammet! Går du anonyma på jb?

2008-10-23 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0