kvinnliga behov - utan bh !

haha, dör av skratt ;D

Fan vilken hängig dag, vaknade tidigt så in i bäng av att Gröhn skulle dra, husvisning på g !! Somnade om, vaknade, somnade om ! Gick upp, la mig i sängen igen för att vila.. somnade tills kvart i två, duschade o nu sitter jag på favorit stol, i mitt favorit rum, vid min favorit dator som alla andra 1000 ggr! Pratar med Johan, som jag också gjort ett tag nu..
Ska försöka nå anna ludnin snart =) leka lite med varandra =)

är bjuden på Halloweenfest i gbg till helgenn :d as kul ju! Man måste klä ut sig, men till vad ?! Häxa som man gjorde förr ;) eller dra till med ngt ritkigt porrigt. hah,nee ! Måste fixa så jag KAN åka först. .  ;s Jobbar ju på lördag!! Isf drar jag på tors med Madeleine :) <3 men ska itne förvänta sig för mkt.. krångel krångel med att ta ledigt nu ju!

Men... Pusskram sålänge :)


ond häxa.... elr


söt tjock gullig häxa ;D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0