lockigt hår ;D

vad du än gör . . tääänk ! okej, lova mig det !? :/

du vet vem som alltiiiid finns för dig? - JAG !!

du står mig såååå nära, händer ngt som inte ska hända, vänd dig till mig !

cuz, ich liebe dich !!


Nu ska jag till farmor o sova där, om de e ngt jag inte gillar 'är det att sova ensam hemma, haha! jag är en pussy =) men är mammas lilla flicka ni vet ;)  kul att antalet läsare ökar, welcome to the huuuuuud  hah ;D kul humor..
Ikväll har jag o annapanna tramsat runt som attan, kommer bilder så småning om:) Vi har vart i stan o gjort "ärenden", ätit som VANLIGT (!!) dansat o sjungt så in i bäng.. snart är det helg, o jag läängtar! sista lektionen 'är inställd imon, ibland kan man ju nästan tycka om sanda ! :)sen ska vi till en kompis, sedan kålgården förhoppningsvis!

 KALAS FREDAG JU!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0