måndaaaaag!

hemma ifrån skolan, ingen kämpig dag idag icke ! förresten.. NGN SOM ÄR DATA KUNNIG !? Måååste fixa till datorn.. kan inte ha den gula "tillåt" rutan som kommer upp varje gång jag ska öppna dokument, kan inte ens fixa skolarbeten nu ! =( mindre bra vavava? hah, funderar på att sluta blogga på tal om annat, händer ju inget roligt i mina inlägg.. Men någonting annat som är kul , är att jag är välkommen ner till NY ( new york!! ) till Madelen, skulle ju inte va fel o vara där nere några dagar o shoppa o umgås med den bästa kusinen !? Kostar dock.. O sen om jag ska ner till tyrreland på jul marknaden där (som sägs vara riktigt fint :D ) , så kommer det verkligen inte bli av! Känner jag mig själv rätt, kommer ingenting bli av.. de kostar för mycke, o man vet inte vad som händer i framtiden ang tysklandsfärden! men jag willll =/







elr...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0