msn konversation

El Perro Del Mar säger:

Vad gör du om dagnarna nu för tiden? Elelr du snackar inte med mig?

Samantha; Dahlgren säger:

ne jag brukar inte ritkigt prata med dig?

Samantha; Dahlgren säger:

elr?

El Perro Del Mar säger:

förlåt..skulle jag inte prata med dig?

Samantha; Dahlgren säger:

varför skulle du?

El Perro Del Mar säger:

ok sorry bitch ska låta bli från och med nu...

Samantha; Dahlgren säger:

dumi huvudet eller !?

Samantha; Dahlgren säger:

har jag ngn anledning till att va trevlig mot dig?

El Perro Del Mar säger:

ok..lugnt..vi snackar inte mer bara..enkelt löst..

El Perro Del Mar säger:

förlåt att jag sa något..

Samantha; Dahlgren säger:

hah ok pucko!

Samantha; Dahlgren säger:

asså visst vi kan snacka, men finner bara ingen anledning till varför & varför du skriver?

El Perro Del Mar säger:

ska inte skriva mer du behöver inte oroa dig...

Samantha; Dahlgren säger:

ghjklöä'

Samantha; Dahlgren säger:

var sån då!

Samantha; Dahlgren säger:

du verkar ju inte ha ngt annat o komma med

El Perro Del Mar säger:

du var ju fan sån...varför inte..

Samantha; Dahlgren säger:

har jag inte mina anledningar?

Må tyckas att jag är konstig som skriver detta o om allt annat i min blogg, men jag bryr mig inte vad andra tycker..
och skiter faktiskt i att hans namn står, o att jag må va dryg eller fjäskig--
ooh vad jag stör mig på sånt, varför skriver han till mig? för att vara snäll & för han har tråkigt?
vill han kanske be om ursäkt för hur svinig han har varit mot mig?
eller skulle de vara så att han ångrat sig? nae, den risken är verkligen minimal..

kan ju konstatera att han är en tönt iallfall.. kan inte ens svara på mina frågor utan man får bara; okej, ska inte skriva .. sorry ! tillbaks... mes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0