msn:

A.... säger:

gåre me killarna då?
Samantha; Dahlgren säger: killar? pff . . kan man undra!

A.... säger:

hahah

A... säger:

kuk??

A.... säger:

å sånt

A...säger:

som tjejer vill ha från killar

Samantha; Dahlgren säger: nee, inte jag?:O
A.... säger:
Neheee?:O haha!


ha, vilka fördommar ;o va tror ni killar egentligen? ok, visa kanske är sånna! men fan inte jag!
O likadant , har en tjej sex med ngn, då är hon hora, fitta, smuts, äcklig osv..
Men om killar har det , så får han status o är en player som e coolt? som alla tjejer vill ha? vafan är de för stil då?Jag o emelie satt o pratade om det en dag, vi tjejer, vad kan vi vända mot er? bög är i princip de ända som används mot killar..medans vi tjejer får både de ena och de andra efter oss..
Om killar ska kunna ha de med hur många som helst, så ska la tjejer också kunna det? (inte för att jag vill, men allmänheten !? ) men då skapas ju rykten..
Tänk de som har på g med ngn, typ nästan är tillsammans, o har sex med honom.. sen blir det ingenting, så kanske de fortsätter så... då har hon kanske haft sex med si & så många.. e man hora och billig då?
rättvisa tack!

är ni med på vad jag menar!?


 


Kommentarer
Postat av: ..

ne

2008-10-15 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0