snart är det dax . .

Snart ska jag börja fixa mig, ska hitta nå kläder till em också.. fröken kräsen ;) sen drar vi med bussen mot anna, sedan går vi bort till micke där de blir lite party :)

Nu är det äntligen lov, o måndagen efter lovet börjar emelie på JB (!!!!!!!!!!!!!!!) balleballeballe också! :( im gonna miss her.
Men å andra sidan kanske jag också byter, är fortfarande osäker o vill inte ta ett snabbt beslut utan ska gå i skolan första dagarna ialf, hälsa på emelie på JB o sedan bestämma mig..

nu ska jag dressa upp mig, hehe med de nya kläderna (tror jag ialf) blir en lugn kväll idag, ska upp vid nio imon!

Pusss


- Vad säger dressingen när du öppnar kylen?
- Close, im dressing.

haha, sjuk humor !!

Kommentarer
Postat av: enpustempus

Aw, I'll miss you too!!!!!!!!!!!!

2008-10-25 @ 13:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0