so what?



Vilken deg dag de var idag, råkade försova mig till engelska lektionen (som vanligt) kmr få IG! sen hade vi goran då vi skulle skriva en utvärdering sen slutade vi, missade idrotten o sedan en halv lektion med Dan! =)
är så glad över mina nya stövlar som jag ville lämna tillbaks igår;o fått mkt beröm, tillocmed göran (min underbara lärare)
vi var mitt uppe i diskutionen om vi skulle få skita i hans lektion eller inte.. han verkade deppig men så helt plötsligt

Goran - vilka fina stövlar du har !!
Jag - haha, jaså? tack du=) (alla asgarvar)
Goran - Ja, de var mycket tjusiga!

viljan egenom, o vi fick vandra oss hemåt =) Nu så ska jag fixa till mig lite, sedan ska jag till a6 med Anna o en till.
sedan ska jag nog sova ute i habo hos evelina den fina! Pusspuss hörs sen!

en omgjord bild av anna =) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0