Storstaden Nässjö!

jadu, det får bli en seeen uppdatering :) inte hunnit/kunnat uppdatera, här kommer följande:


Lördag:
- akuten 4 h med Gröhn! ( anna har ingne respekt för sjukhus, haha ;p )
- Sitta i ett parkeringshus och sjunga ett tag, sedan promenix till maxi!
- Hem , sjunga, dansa, fixa! sminka över!
- Stan!
- sniker skjuts hem av nå trevliga gossar.
Kollar för första gången på PS i love you - satans bra!

Söndag:
- Vaknar, fortsätter kolla på filmen.
- Stressar, åker in till stan där vi får vänta en timme på tåg.
- Jag åker ut till Pontus o victor i Nässjö där även frasse befinner sig.
- Bestämmer oss för att dra in till stan för bio & mat.
- Blir bjuden på donkan och step brothers, VÄRD ATT SE !! Sviiin rolig.
- Åker med tillbaks till Nässjö för att sova där, DE KAN INGENTING !!
  fin fin kväll med mkt skratt=)

Åker med tåget 07.02 OBS !! ser ni tiden!? aldrig i mitt liv uppe så tidigt, åker tåg som kostar HUNDRA KR ! ( höjt priserna?!?!) befinner mig i skolan halv 8,  inte klokt!  haha
 
gick dock hem för migrän, så nu ska jag sitta här o deppa , till depp musik !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0