syskonkärlek;

Kim - men tyyyyyst din hängige , du är helt efter.. Jag är skööööön
Jimmy - Jag har iallfall gjort klart skolan o skaffat ett bra jobb.
Kim - men du ligger efter i snygghet, jag ligger på topp ialf.  
Jiimmy - mm okej !
Kim - men jag är en skööön snubbe, du är ful !



haha, vad jag skrattade :D såhär lät de de senaste tiden jag var med dem ..
Kim hackade på sin bror heela tiden, varför vet jag inte ;o Det verkar vara
en enorm skillnad på dem, Jimmy verkar ordning o reda, medans Kim är den stökige.
Han är nog överlycklig att han får åka hem till sthlm idag ! ha ha!


Undra hurdan kärlek jag o tilda kommer ha? haha, dock skiljer de 16 år mellan oss, på dem är det 3 år.. Lite skillnad!
Jag kommer vara som en mamma över henne, jag vill inte det, men jag har en liiiiten mamma roll inom mig faktiskt.
O det blir väl lätt så med tanke på vår åldersskillnad, när jag är 50 är hon typ.. 34 år? galet,  jag är nästan pensionär när hon är ute o lever livet ^^,





Nuu ska jag äntligen få äta min mat, grillad kyckling med ris & currysås <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0