tandis, läkare.

Hemma från skolan idag igen, var knappt ngn idé att gå heller eftersom tandläkaren var halv 9, o var där en timme.. hade hål ;o .. ALLTID hål ! jag är för slarvig . . Tog sedan tid för mig att komma hem. somnade iofs direkt när jag kom hem o sov till kl 14. Sedan vart de upp till sanda för att prata med en läkare som hade kommit dit idag. 

Gick väl hyffsat bra. ska få en massa tabletter o käka ett tag, kom fram till att jag är för stressad hela tiden, vilket leder till att jag får migrän + ont i magen. Så ska ha en värmesak på nack musklerna 20 min varje dag efter skolan ( haha, om de nu hjälper;o ) och 2 tabletter om dagen. HALLELULJA! Det var ju änna tur att jag inte fått tillbaks min laktos (förmodligen inte) risken var minimal!

Imon blir det skola igen, slutar 13.40 så det är ju gottgott=) Nu ska jag käka o försöka öppna de helvetes programmen på fronter ( som itne går att öppna på min dator !!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0