Om miiiiiiii

OM JUST DIG:

FULLSTÄNDIGT NAMN : Samantha Annie Fredrika Dahlgren
FÖDD : 2 September 91. 
BOR: Vättersnäs
SMEKNAMN : Sammi (hatar!!)
INTRESSEN : umgås med de bästa, resa, partii, musik,dans,familj osv..
SKOLA : Sanda - handel

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Klart!
ÅNGRAT NÅGOT: Ja! inte bara en sak..
LJUGIT : hm, tror det..
SVIKIT NÅGON : inte vad jag kan komma på?
KÄNNT DIG SÄMST : hm.. säkert!
GRÅTIT : jaaa, haha! jag är en känslig person..
SKRATTAT : hah, alltid :D
VARIT SJUK : japp.. senast denna vecka
VARIT UTOMLANDS : niiix!
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Nee..

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : som sagt, känslig!! har endel saker som tex hänt som jag kan lipa för;p
SKRATTAR DU OFTA : hah, jaa.. de tror jag allt ;D
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: pigg o glad? :)
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: bra förrutom huvudet o magen dåå..
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD:  nee !!!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : mhm..


KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: naa.. tror jag inte?
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : hm, inte jääätte lätt. men kan falla för ngn rätt lätt.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : ibalnd, ibland inte..
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: nee.. inte ritktigt!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: inte förälskad kanske ! ;p
OM JA, VEM : -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : noll
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : 1
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:  som fan!
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: jaa
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : ärlig, rolig, söt(inte viktigaste), omtänksam, inte snål, inte skryter, snäll osv osv..
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : söööt!!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : längre än mig !! MAX, ungefär lika lång..                                                              
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
de spelar ingen roll för mig.. hårfärgen är inte allt..
FÅR DU MÅNGA KILLAR : haha, nee !



UTSEENDET PÅ DIG:

BRUNETT ELLER BLONDIN:  Blond
ÖGON FÄRG: Bruna
LÅNGT ELLER KORT HÅR : mellan långt.. ? ;P
SNYGG ELLER FUL: hah , sånt dömmer inte jag själv ! men man har sina dagar.. just nu? Åt de fula..
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: alla vill väl ha ngt man inte har? så ibland e man nöjd..
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: pff... hahaha! har väl hänt? :D
ELLER TVÄRTOM? : haha, ingen säger väl att man e ful??
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: hahaha., nee inte vad jag kan minnas ;o
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nejnej!
SMINKAR DU DIG:  jappsi
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: ne de vore synd o säga att man är! äkl hy!!!

..ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.
INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.

MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0