vad har denna vecka åstadkommit ?!



Ja, har ju vart sämst i världen på att uppdatera, tillochmed Kenza som e på kreta uppdaterar flitigare än vad jag gör..
Denna vecka har jag bara varit med madeleine! även Joanna + gröhn + nancy + stälje tjejerna..
Kan ju berätta lite om gårdagen, Jag o madde var på a6 hon köpte välrdens sötaste klänning som de kommer bild på nedanför.. ett par läder tights typ:p ocksp snygga!! Sen åkte vi hem till henne på torpa, fixade oss lite o lite annat.. Drog upp till shell för att möta valle & robert.. visste inte ritkigt vart vi skulle hålla hus så då kom förslaget - GULA VILLAN!! där den syrianska föreningen elr om de var assyriska föreningen brukar hålla hus. På plats ialf var det igen bommat. Satt i bilen o funderade på vart vi nu skulle ta vägen !? Vi som skulle prata spökhistorier, spela kort, prata, o massa annat. Vi kom tillslut på att vi kunde dra till formule1 hotellet, haha ! Lika sant som sagt så drog vi dit. Checkade in , snackade, skrattade, o massa annat . . Vid midnatt drog jag hem till mig.. O dem drog hem ngra timmar senare . .

Idag har madeleine dragit hem, aff =/ saknar henne redan ! Har varit riktigt kul att ses, var så länge sen men jag ska förmodligen till henne i helgen ( nästa ) ska boka biljetter nästa vecka.. o sova hos HENNE :) kul !


Nu bjuder vi på endel bilder;

hemma hos madde;

      

shopping;

       




pusskram /v

Kommentarer
Postat av: kusin M

shit vad snygg du är sötnos!! hoppas du har det bra där hemma.. puss madelen

2008-10-31 @ 03:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0