vilka kommentarer man kan få;

Käre Samantha
Jag vet inte hur jag ska säga det här, men jag ska gå i kloster. Jag tror jag förstod det när vi badade nakna medan du åt enchiladas när jag såg dig sitta på min bäste vän.
Jag är säker på att du är senil nog att förstå att Äntligen Hemma är botten
Jag skickar tillbaka dina kärleksbrev, men jag behåller din granne Magnus som ett minne.
Du ska även veta att jag ska upplysa skatteverket om ett passionerat intresse för möss.
Gå dränk dig,
Emelie



Emelie om 21/5 -08:

vart fan är du din ballle!?!?!?!?1?!


haha, till värsta känslosamma inlägget får man en sådan kommentaer, LOVELY!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha mår emelie bra?:P

2008-10-22 @ 17:17:48
URL: http://greeenplace.blogg.se/
Postat av: Samantha!

haha, jag börjar fundera på det också ;o hon är inte klok nånstans !

2008-10-22 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0