You'll never see me again... So now im gonna pray for yooouu...

Tänkte att jag har vart dålig på att uppdatera under helgen, så . . här får nu min helg :

Fredag;
skola.
shoppade
drog till micke med anna & em.
Festade, mös (!?)
arg, tårar, besvikelse, ilska.........överkänslig!
drog därifrån
Träffade massa kompisar i stan, inkl. Boråsare!
skulle hämta mina kläder hos micke. Väntade en halvtimme !?
missat bussen.
Han har glömt nyckeln inne, får sova hos hans föräldrar!


Lördag;
- vaknade tiiidigt, JOBBA!
- Kom i tid efter mkt stress, uppstod fel.
- Löste sig till slut o jag jobbade 11 - 19 .
- Hem, duscha, fixa, sminka osv.
- Anna kommer, vi drar o äter.
- Ciggarren på förfest med några coola pojkar.
- Drar till rosenlund, de var helt ok fest, fast endel var svin packade o vissa drog.
- Jag, vetton (stavas?) o rudenstam till stan, rudis drog till amor. Vi till stan.
- Efter stan, drar jag o vetton med 3,an ! jag hoppar av på june.
- Står ensam vid centrum (pinsamt) för att vänta på bla Kim!
- Träffade en av de coola killarna, vilket var hans bror jimmy (& robin)
- Vi åt, kim gick i stan o var lika glad o pinsam som vanligt :)
- Hem till liljeholmen för att sova, missat min buss dessutom!
GODNATT!

Söndag;
- Fattar ej vad klockan är, är den omställd en timme bakåt nu?
- Kim flyger upp, Folke kommer! Han kör hem mig.
- Äter frulle. funderar över dagens regn..
- kanske bio ikv!


Kanske helt ok helg faktiskt, dock inte lika kul i fredags då de blev vänskapstjaffs o sura miner. Allt har en mening/anledning. Men de är över nu, så de e ok!




för mkt av de goda darko?;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0