11111777777

för jag har de finaste vännerna! Blir så glad av när både nära vänner o inte lika nära vänner ringer o sjunger o grattar, på ef , bilddagboken + över sms., tack alla<3

Idag är en uppskattningsdag! att fylla 17 år känns inget speciellt alls, de var en annan sak då man vart mindre, gick o räknade ner flera veckor innan.
Idag har jag varit i borås, blev upplockad så vi vart runt lite o så inne på Knalleland, passade på att träffa en borås-bo!
Fick min ennda sak jag önskat mig - NAOMI CAMPBELL parfymen - ALL NIGHT! mmh,yummie!

är lite besviken på min pappa, som tydligen trodde att jag fyllde år den 22 ;a sep?!?! ( !! ) eller om han drev? vet inte. han har i vilket fall som helst INTE ringt ännu o grattat, de är j trots allt min pappa så tkr de är dålig stil trots att han vet NU att det är IDAG jag fyller år!!

Nu ska jag längta till att fylla 18 års dag ist, de är ju bara (?!) ett år kvar exakt!

PUSS PÅ ER!!





`

)







Lite halv dålig kvalitét va? gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0