3;e gången gilt!

skämde ut mig som attan framför min mamma idag, ( fast var inte säker ifall hon såg det?)
drog värsta lögnen för en snygging på 3, hahaha. men de kmr på lördag :D
skämde ut mig för min faster på juneporten, blev uppfunnen med "det" med mig.

gott mos, allt kmr fram förr eller senare.

Senare tog jag ett snack med Anna gröhn o joanna =) satt på coffeehouse o sedan donkan!
pratade om det mesta faktiskt, sjuka människor som mördar o våldtar, VARFÖR ?!?! varför gör dem det?
till vilken anledning? är de osäkta? vrf. .  blev mkt tankar när vi snackade om mord o sånt,
Blir faktiskt stött av att berätta om min o höra om andras släkter!

hem o kollade på idol, älskar o se när andra skämmer ut sig :D fast lite synd om de som verkligen vill o försöker, endel e så dryga, medans vissa är fantastiskt duktiga =)

Soft skin,
red lips,
so kissable!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0