ensam... på kålgården

pinsamt!



Anna o jag sitter här, ensamma i mickes lägenhet, hade precis hunnit laga mat, ätit upp de o började på min redovisning, o hör värsta knacket på rutan.. HELVETE!! *städa städa* de låg tallrikar, glas, kastruller, ketchup, bestick, mat o dricka överallt , kök + vardagsrum... illa illa, med tanke på att micke alltid hr det städat plus att jag alltid städar här.. o inklampandes kommer han med 3/4 andra st killar, - ehm, vad håller ni på med? såg att ni greps av panik? ;s

satt här o snackade lite bull, kramdes o myste lite.. killarna spelade spel.. likaså jag o anna. Efter ett tag drog anna hemåt, o grabbsen beslutade för att dra ut en runda på krogen..
hah, ofta jag vill vara värsta morsan o ba  - neee du ska INTE dra ut, du ska va hemma med mig? nae..

så nu siter jag här, lyssanr på nya goa låten med rihanna ft. TI - live your life, svin bra! funderar på bädden om jag ska orka vara i skolan halv 8 imon, inte mänskligt.. ska drömma om mickes fina ord vilket bla lyder; samantha, vet du hur mkt jag tycker om dig?? föör mkt . gulligull!


godnatt, pusspussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0