göteborg / sthlm .

Nu har jag en sak att längta till !!!!!!!
Äntligen bär det av till göteborg (snart) längesen jag var där nu =/
Anna panna o jag drar dit den 26;e sep för shopping, o liseberg - Håkan Hellström (?!) Jag som e såånt håkan fan, typ lyssnat på 1 låt. Men är man bra kompisar så ställer man väl upp för varandra, ajjttt? Så vi går in 2 st för 70:- (35:- / st) så de kan ju va värt de o se massa kul folk! Sen ska en hooomieee som han säger, fixa in oss på en krog där var det sagt, men man ska aldrig förlita sig för mkt. Så vi får se =) men göteborg är ju livets stad <3 Där kan ni finna mig om 3 år eller ngt.







Hur bra du vill .

Stockholm.
det har även blivit snack om en sthlms resa :) O jag har förmodligen en guid runt fingret =) det kan behövas. varit i sthlm 1 elr 2 gånger, för lääängesen, skulle ALDRIG i mitt liv hitta där!! haha.
igår var det en 3- säljare som gav mig hans nummer bara sådär :| treeevligt!?




Nu ska jag fortsätta med excell. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0