om ni har något emot kan ni väl ta självstudier hemma? ;s

stackarns lilla söta rara goran, han vågar knappt låta vår stökiga klass ta eget ansvar o göra upg hemma, vem vill inte göra det när man får sluta tidigare ?!

Idag blir det intervju på Gina, själv !! de suger, lata lilla emelie ni vet ;) ibland är du hopplös emelie, men i love you ändå!
redovisning imon, skulle vart för en vecka sen snart ;s 

Tycker synd om lilla micke, han har ett helvete med att få upp mig på morgonen, det är inte lätt att vara morgontrött o inte vakna av sitt egna alarm, jag om någon borde ha 20st klockor, som de har på pinochio! Ni som käner mig vet hur svårt det är att väcka mig.. blir arg! haha, micke skrek o tjatade om o om igen, ville bara slååå hoonom! till slut blev jag nästan rädd för han, och jag flög upp. " MEN HUR SVÅRT KAN DET VAAA ?! DET ÄR LA BARA TILL ATT GÅ UPP ELLER ?!?! "


pusskalas, nu ska jag arbeta som en duktig skolflicka, ( som jag inte är ) =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0