sorgligt..

Har suttit här i  2 dagar nu o läst egenom 3 bloggar, det är så tragiskt.. Många har väl hört talas om Madeleine? som dog efter 1 år och 2 dagar efter hon fick veta diagnosen - CANCER!!  ( dog i måndags ) Det är helt sjukt, hatar cancer, o förstår varför hon kallade den för "den jävla idioten" Hon var hur söt som helst, o endast 20 år ifrån trollhättan. Tänk o lida, o tänk vilken tomhet för familjen o hennes pojkvän! :/ Alla mina tanker till ER! Jag ska vara en av de alla som skänker pengar till hennes fond - barncacer fonden.
kallad " den jävla idioten, if you can dream you can do it " Om ni följa henns sjukdom och sorgen , läs :

hennes egna blogg,   - www.jagefrisk.blogg.se
hennes mammas - http://www.levaidag.blogg.se/
hennes pojkväns - http://therealcolombo.blogg.se/



Nu ska jag till norrahammar på släktkalas :) eller nästan ialf , lillkusinen fyller ju för sjutton 3 år ;o GRATTIS!

jag o syster. alltid jag o min otroligt glada syster (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0