filmkväll

mysigt vi har det... jag o min vän gröhn! Har kollat på film med massa chips, toffifee, choklad o dricka o ljus i hela lägenhet.. såg åaterigen a walk to remember.. grät som vanligt till den, likaså gröhnen! och jag säger då det, ni som inte har sett den.. LADDA HEM NUUUUU!! lätt värd att se tusen gånger om o om igen. Kollar just nu även på americas sweethearts, helt okej.. Alexander Drljaca kom även förbi en snabbis men han frös (?) o var seg så han stack hem , men vi ska ju ändå dra till nässjö snart så de gjorde ju inget;p.. fasen va jag börjar vara där ofta nu för tiden.. Pontus & Niclas ska snart komma och hämta oss. Imorgon däremot blir det en städ dag för mig.. mitt rum ser ut som andra världskriget o lite till.. typiskt mig, maasssaaa kläder över hela golvet, stolar, sängen.. mh,fräscht samantha, fräsht! ska diska med. Jag ska meddela er alla att jag är en grym städare när jag väl kommer igång, o det är inte varje dag vill ja lova.. ne, nu ä'r gröhn på ingång igen. ha´t! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0