happy me!

Igår kväll skrev en till mig som jag har varit ovänn med i cirkus 9 månader.. först blev jag helt ställd o tänkte - varför skriver du ?!!? Men hon skrev mer o mer o jag började svara.. det slutade med att IVANA frågade om vi skulle ses för en stund. - ja , varför inte tänkte jag.. förr elr senare måste man ju bli vänner.. för efter alla år o sedan bråka över en sån liten sak så himla länge,som jag knappt vet vad för.. det är onödigt! så, hon kom o hämtade mig eftersom hon har fått körkort o grejer, jag kände mig så himla liten o hon kändes vara så vuxen! åkte till stadsparken o gick runt o pratade om allt som har hänt dessa många månader o det kändes som vi har 1000 saker ill o prata om .. långa livshistorier! sen åkte vi förbi mitt jobb så jag kunde hämta mina stövlar som stängde så vi letade efter ngt annat matställe! fick sluta med Shell på torpa :p kom hem vid strax innan kl 3 inatt tror jag. sov till halv 3 idag bara för det ;p så snart som möjligt ska jag ner till min bääästa bäästa vän anna, där horn också kommer vara förmodligen! sen ska vi fika vid 6 tiden.


vi får se hur detta går, om vi kommer fungera ihop fortfarande, vilket jag tror ! men bästavänner igen, det vet jag inte!..



-v-


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0