Kom inte mig nära!!

för er som vill veta hur  mysig jag är så kan jag säga att jag har kräkts några gånger nu! yey, härligt! eller inte. Finns inget värre.. börjar nästan gråta när jag gör det. ont i magen & huvudet har jag också. Maginfluensa på ingång kanske??
Aja, till det jag vill komma till.. Ni som läser min blogg i klassen kan ju hälsa lärarna imorgon att om jag ínte kommer så ä'r detta anledningen! okej?

- bra! nu ska jag lägga mig i soffan o dö ett tag. puss på er fina!



Jag är väl för lik min pappa som mamma säger, bara far & flänger överallt o aldrig kan ta det lugnt!
- japp, så måste det va!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Krya på dig!

2009-01-09 @ 02:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0