lör-sön.

hej gott folk :D Kom hem för inte så längesen, har dansat o sjungt massa nu . det livet när man är ensam hemma, passion! Ska dra alldeles strax igen.. fiiiika som vanligt fast med gröhn nu! Igår hade jag det trevlgt med Martin & Robin..  trots hur sega vi alla var. började med att dom hämtade mig ist för buss (:D) fikade på claras , galet god varm oboy där :D .. satt där o pratade lite .. vi ville ju egentligen gå på bio, men eftersom kl var över 9 så beslutade vi oss för att åka hem, men till nässjö! Så jag hakade på dom hem, kollade på - the day the earth stod still - helt okej film, gillar inte riktigt sådanna filmer men de fick gå.. Kollade åter igen även på ; Jiddra inte med Zohan! haha, den e tung, galet go & rolig film! gick o la oss runt 4 ellr ngt skulle jag tippa på :) hehe. Nu skulle dom till Lager (fan, jag vill också dit!!) men tkr de är lite halv kasst där, ibland finns verkligen inget, ibland fínns de lite. Men de  vart så längesen jag var där ju! äh, Madde.. vi får ta o åka till lager under vår ' cross roads' i sommar , eller va sägr du? :D


Martin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0