lyckliga jag!

Just nu känner jag mig sådär lcklig att jag bara vill ut, hoppa runt naken o bara skrika! jag vet inte riktigt varför , men fint är dt...

ngt mindre roligt är ju att..min allra finaste o bääästa vän Annnnaaaa Lundiin ska fara till Thailand på söndag, ååh.. vad ska jag ta mig till utan denna dam !? vem sjutton ska jag skvallra allt till nu då ?=( vem ska jag ugås med 24/7 ? är så rädd att de ska hända ngt.. men men, de gör det nog inte! ( inga negativa tankar nu samantha, inga negativa!! ) Men jag gläds ju för hennes skull iallfall.. På fredag så kommer min madeleine hit til jkpg íalf, de är ju svin kul ! känns som att de var längesen.. så då ska vi röjja ihop , hoppas hon sover här på fredag, då e jag ju ensam hemma ialf:D

Imorgon är en bra dag att se fram emot, händer massa roliga saker då =)) jtjoho! kanse borde sova nu då så tiden går fortare?? börjar ju dock typ.. 10.20 imon eller va det var,det är till att fira, slutar kl 2 med! lajbans..

yeye, ska kolla film nu ist kom ja på ;D pusssss ska uppdatera mer när jag orkar..

 
+

+



=   :(

Kommentarer
Postat av: Mikael

Bra att du är lycklig :)

2009-01-20 @ 23:42:35
Postat av: Din bästaste Anna

kommer sakna dig pluttt så mycket! detta är de längsta vi kommer vara ifrån varandra!! hehe?! sjukt. men du kommer klara dig fiiiiint lovar jag! det kommer gå fort! ÄLSKAR DIG

2009-01-21 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0