min dag

Nu är jag i säng efter en aktiv dag! haha naat.. Har gått i skolan från 08-16.00 idag , hängigt så in i bäng! men de fick gå, linn var på besök på sanda så vart lite med henne också=) efter skolan var det hem & vända på klackarna för att åka till a6 o möta ange & sandra i min klass. Åt på mitt jobb (donkan för er som inte vet) var satans mkt folk på anställningsintervju :o galet! undra hur många som får jobbet? o undra hur dom har tänkt med tider? haha, ska bli kul o se nya jobba, o inte längre behöver känna mig själv som ny! kände igen ett fåtal som var där, o dt var även köksutbildning i köket idag! massa saker på g nu  ju! åkte till rusta för att handla fåtal saker till vårt UF företag.. (presents 4 u) haha! sen fick vi skjuts hem o jag fick fnatt på mitt rum! vek o hängde upp alla kläder, dammade o körde hela tjofaderittan versen! Sorterade bland mina smycken som jag inte gjort på åratal! gud, hittade sånna halsand man gjorde som liten ni vet? med rosa & blåa nallebjörnar i plast? o en massa gamla halsband där de står samantha, halsband från bulgarien (2000 ngn gång) o annat. Synd att man slängde sina smycken hit & dit innan, för nu när jag rensade hittade jag enstakade örhängen.. ni vet, ett par... fan att jag tappade bort det andra örhänget.. tusen små söta örhängen med¨både blommor, pärlor, hjärtan, stenar osv.. ialf, snackade med min granne alex (en annan alex alltså) så vi gick ut & gick.. upp mot elmia, rundade racketcentrum, ner mot oss o förbi kvarteret, ner på nästa nerfart för att utforska de fina husen.. likadant på andra sidan! galet så fina hus det ligger vid vattnet! lyckos dom ialf.. aja, så nu ligger jag här i sängen o myser med mig själv.. hehe! aja., hoppas ni hade en bra dag? snart är det helg. . heh!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0