Mysig hemmadag med Mamma Katrin.

Gud vad skönt det är att bara sitta hemma, det är något jag borde göra oftare, ´men man är ju så himla lätt uttråkad & rastlös så det funkar inte. Men idag, så har jag o mor storhandlat på willys, gjorde äggnudlar, kycklingbitar i thai sås. satan i gatan så gott det var.. efter det var det efterrätt.. sen gick jag ut o promenerade en snabbis.. efter det blidde de dusch ett tag, sen plockade jag ÄNTLIGEN undan i mitt rum, alla 1367890 plagg som legat över hela golvet o allt annat prutt, bäddat nytt i sängen o grejer. hur skönt ni vill! Nu har vi nyss ätit ostbricka.. brieost o mögelost, vitlökssmör, mild mjukost typ.. rån o salta kex.. mums!

fick nyss reda på en sak som ja inte säger än... oooooh va jag är GLAD!!!!!!! :D:D:D:D hoppas hoppas...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0