såhär ser jag ut just nu =)






hihi, de  är ju kul o leka i camen ju ;o

Öronhängen från HM, tröja ifrån Gina!

har varit dålig på uppdatrering IGEN!! men, har haft mkt annat för mig.
har tillexempel skärpt till mig i skolan, ingen frånvaro, gjort uppgifterna under lektionstid (endel ialf) ist för att läsa bloggar.. har pluggat lite också! kollat upp praktik plats som tyvärr inte blir i göteborg utan de blir antingen på Makeup store eller hos min faster.. förodligen hos faster  eftersom de är större o finns med att göra plus att jag känner henne, tror inte de finns så mkt att göra på makeupstore??... eller? o imorgon är det ju fredag o de finns inget annat att göra än att hurra för dt !! =) Igår vart jag i skolan, hemma, promenerade(somvanligt nu för tiden med alex) haha, det är riktigt kul faktiskt. Sååå lätt att prata med . tar även sällskap till skolan nu med =) sen så var i skolan efter skoltid o dampade på en satkärring !!!! do har bommat igen mitt skåp & hon öppnade de inte för att hon kunde inte vara hundra att det var MITT skåp ?! varför i helsike skulle man hitta på det??inget värde där inne inte! fast än hon hade mitt personnummer, Wåge 'identifierade' mig, för&efternamn o så hela ramsan.. sen åkte jag o hämtade ett par öronhängen hos Fagge på ciggareen=) så jag stannade där en timme elr ngt med kimpa, fagge, terese o jocke för dom förfestade o skulle sedan ut o försökte få med mig ut, ooo jag var sååå sugen! men valde att  åka hem för mammas skull + min skola! bra va? :D hehe, så idag var de skola igen o snart när mor kmr hem ska jag åka till min faster o kusiner! saknar mina små kottar!
o sen ska jag en snabbis till Annaälskling efter det =)

jaa, där har ni faktan =) nu ska jag röra på mitt feta arsle! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0