Stupid boys are still waiting for something they'll never get.

god dagens ! =) Jag gick precis upp, o jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter.

Igår hade vi en dundrandes kväll, eller vad sägr du anna? haha! Jag kan LOVA en sak.. Jag o anna har nog aldrig

skrattat så mkt tillsamans som vi gjorde inatt/o hela vägen hem från stationen. Det var verkligen galet!! Somnade vid.. ja ,
vi somnade aldrig faktiskt.vVi skulle lägga oss vid sju / åtta tiden tänkte vi. När vi alla 4 ligger o trycker i sängen för att

sova ska vi upp igen :o wohooo! skyndade in till stationen till tåget (8.50) som aldrig kom? tog tåget efter o somnade ,

gud så skönt jag sov ! Kom hem vid halv 11 o sov till ca halv 3. Idag ska jag o mor ha en " mor & dotter " dag.. Ska laga

god mat tillsammans, lutar ju åt kyckling.. ska göra efterrätt o kolla på " I am Sam " .. och ostbricka med..

Blev galet sugen på wookade äggnudlar med kyckling!
 
Thai mat kan vara det godaste, så snart ngn dag ska vi äta där också!

Nejsi, nu ska vi dra oss till Willys , om jag kan röra på mitt feta arsle ?!!?


Kommentarer
Postat av: Maddee

tyckte du om den filmen ? :)

2009-01-13 @ 23:24:41
URL: http://Madeleinemoberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0