Tisdag..

GRATTIS ALEX PÅ 20-ÅRS DAGEN!!!


(hahaha)


Jaha, ytterligare en dag har gått förbi o jag börjar skolan imorgon - tors (!!!) jävligt illa ska jag meddela er. Det bara kniper i hela magen , urscha mig vilken mardröm! men denna terminen ska jag verkligen försöka göra bättre ifrån mig o kämpa mer, men de säger man ju alltid, eller hur ?! Lyckos 90;orna som går ut detta året!! åh, vad jag är avundsjuk.. men om 1½ år är det vår tur.. jäkligt gott!! tänk balen, studenten, framtiden.. ALLT!!

Ialf.. vad har det hänt undeer min dag då?!.. jo, jag sov ju till kl halv 3, drog till anna vid 4 eller ngt, kollade tv o pratade.. gick upp mot June för att möta alex eftersom de skulle plugga tillsammans! Jag däremot gick till Claras för att fika emd ivana.. satt med anna o bea o pratade lit skit.. hela ligan var ju för sjutton där med?! ylber, didar, darko, blom, g-berg, victor, wirell, meijer osv osv.. då skulle man vart där vill ja lova! Tog oss en liten road jag o ivana.. sen drog vi till rosenlund för att se på film med joakim & johannes-min gamla granne!! =) Jag trodde jag skulle dö av skratt när ivana berättade gamla minnen sen vi bodde i samma trappuppgång.. nämnligen att vi hade busringt på alla portar i trapphuset (?!) o n surgubbe hade öppnat o vi sprang ut för livet o han stod o skrek i fönstret o sprang sedan ut efter oss så vitt jag förstod.. sen hade vi tydligen ringt på vår granne för att gömma oss men hon vart inte hemma så grannen mittemot hade tydligen öppnat o vi hade sprungit in o gömt oss under deras säng o gubben hade knackat på! ahaha. fyyy vad jag skrattade.. tänk så kul man hade innan?!? dock minns jag typ ingenting utav det. Ganska kul att vi stod på samma ställe 8 år senare faktiskt.. nostalgi att gå i trapphuset o slå på de där sakerna på väggarna också!

jaja, nu ska jag vara lite social på msn.. ta hand om eeeeeeeer!!

Kissiekiss.


förra skolavslutningen ( sommaren -07)
Jag o min söta sandra i min klass -v-

Kommentarer
Postat av: Mikael

"För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeenteeeen. Fyfan va jag é bra!" Snart så får jag sjunga detta!

2009-01-07 @ 01:15:39
Postat av: Samantha!!

haha, micke din jävel! du ska ha sån fet smäll sen när jag kommer ! just so you know ;) Du är inte lite feminim du.. inte alla killar som följer tjejers bloggar ^^, haha . du är rolig du, puss på dig!

2009-01-07 @ 02:24:35
URL: http://sdahlgren.blogg.se/
Postat av: Mikael

Du! Man slår inte en "tjej". :) Men vad fan ska jag annars göra på dagarna då? Om inte läsa bloggar.

2009-01-07 @ 15:33:31
Postat av: Sandra(:

Samanta sötnos gullig du e :D vi ses imon i skolan längtarr ;) <3

2009-01-07 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0