what ar you talking about, hey pretty lady!!

oo vad jag vill ha februari månad nu!! då ska jag o alla andra fira anna gröhn, på ett hotell rum först på hennes födelsedag, sen helgen efter blir det en sjuhundrades fest!!! sen ska jag o annis åka själva till danmark o köpa alkohol o vara på ett hotell eller ngt i köpenhamn :DD:D:DD: ska försöka få tag på micca så vi kan hälsa på henne under bytet i helsingborg.. sen ska jag även planera en till sak, en heeemlig !!

gröhn sitter här bredvid mig just nu, hon har lockat mitt hår o snart å ska vi kolla på film !! =)=) tjoho! sen kommer kvällsbesök hit =;)

höres senare allihoppa!! pussokram.


we're in the 'strip club', min o annas låt! så vi dansar.. jesus, man blir ju helt svett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0