why do all good things comes to an end?

nu ligger jag i min sköööna säng.. emellanåt min bästa vän typ! efter att ha varit i norrahammar åkte jag till Anna o kollade lite film, en kärleks film ofc med Mandy Moore som huvudperson! Innan hon jag åkte hem som var vid redan halv tio så visade hon mig en gaaaaaaaaaaaaaalet fin kille i en film, 90;a o grejer! ge mig han typ.. imorgon är det skola igen, o vi slutar kl 14, efter skolan är det raka vägen ut till norrahammar igen, då jag ska vara barnvakt o hämta de på dagis&förskola o sen vara med dem till ca 18.30! Sen blir det anna på kvällen..


Kan ngn ta mig tiill chris browns konsert? fasen, vill inte missa ännu en konsert..:( i adore him for god´s sake!!!

/ En ledsen Samantha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0